Uwaga: uruchamianie JavaScript jest wyłączone w przeglądarce lub dla tej strony. Może to uniemożliwić udzielenie odpowiedzi na niektóre pytania tej ankiety. Proszę sprawdzić ustawienia swojej przeglądarki.

Ocena zadowolenia Klienta z usług Urzędu Miasta Jelenia Góra

Szanowna Pani, Szanowny Panie

W związku z dążeniem Urzędu Miasta Jelenia Góra do doskonalenia świadczonych usług zapraszamy do udzielenia informacji na temat stopnia zadowolenia Pani / Pana ze sposobu obsługi oraz spełnienia wymagań i oczekiwań Klienta przez pracowników Urzędu.

Ankieta jest anonimowa.

Zapis Państwa odpowiedzi na pytania nie zawiera żadnych informacji identyfikujących, chyba że takie informacje zostały wprowadzone w odpowiedzi na któreś pytanie ankiety.

Indywidualny token (kod) wykorzystywany w celu przystąpienia do ankiety nie jest połączony z odpowiedziami na ankietę. Jest zapisywany w osobnej bazie danych, w której przechowywana jest jedynie informacja, czy udzielono odpowiedzi na ankietę. Nie ma możliwości połączenia tokenów z odpowiedziami udzielonymi w badaniu.

(To pytanie jest wymagane)
Sprawa dotyczyła:

W Wydziale

(To pytanie jest wymagane)
Sprawa została załatwiona w terminie
UWAGI
NIE, ponieważ:
(To pytanie jest wymagane)
1. Proszę ocenić swoje zadowolenie z usługi
Proszę uzasadnić swoją ocenę
(To pytanie jest wymagane)
2. Proszę ocenić kompetencje obsługującego Panią / Pana pracownika
Proszę uzasadnić swoją ocenę:
(To pytanie jest wymagane)
3. Czy uzyskał(a) Pani / Pan pełną informację na temat załatwianej sprawy
Proszę uzasadnić swoją ocenę
(To pytanie jest wymagane)
4. Proszę ocenić kulturę obsługi Klienta
Proszę uzasadnij swoją ocenę
Pani / Pana propozycje w zakresie sposobu doskonalenia usług świadczonych przez nasz Urząd: